fbpx


MARKETING W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH


Facebook, Twitter, Instagram czy linkedin to tylko niektóre z niezwykle popularnych kanałów społecznościowych notujące coraz większe ilości użytkowników. Dzięki wszechobecnym smartfonom co raz więcej czasu spędzamy, śledząc profile znajomych i ulubionych marek w social media. Dlatego niezwykle ważna jest obecność firmy w tych kanałach i może mieć spory wpływ na decyzje zakupowe konsumentów. Jednak aby ta metoda promocji przyniosła wymierne korzyści w postaci wzrostu ilości klientów czy zamówień, niezbędna jest przemyślana i konsekwentnie stosowana strategia marketingowa.

ANALIZA TWOICH POTRZEB ORAZ KONKURENCJI


W Open-Way wiemy, że nie każda forma promocji na Facebooku czy LinkedIn będzie tak samo skuteczna. Kluczem do sukcesu jest tutaj precyzyjne określenie grupy docelowej, do jakiej kierujemy daną reklamę, a następnie stworzenie wokół naszej marki komunikacji angażującej odbiorców. Nie jest to wcale proste, ze względu na dużą konkurencję oraz przesyt treściami reklamowymi. Stąd lepiej powierzyć działania w mediach społecznościowych profesjonalistom, którzy dzięki doświadczeniu, wiedzy i znajomości tego środowiska dopasują działania do konkretnych potrzeb.

JAK SKUTECZNE BUDUJEMY SPOŁECZNOŚCI W SOCIAL MEDIA.


W Oepn-Way specjalizujemy się w prowadzeniu działań na Facebooku, lecz również na życzenie klienta takich kanałach jak Google+, Twitter, LinkedIn. Zajmujemy się zarówno opieką nad już istniejącymi kanałami, jak i tworzymy je od podstaw, zbierając zainteresowanych fanów i stopniowo zachęcając ich do interakcji z marką.

Do pracy w kanałach social media zawszę podchodzimy nieszablonowo, wiemy, że kreatywność jest w tym wypadku bardzo istotna. Dzięki niej jesteśmy w stanie przeprowadzić angażującą akcję promocyjną, stworzyć specjalną aplikację konkursową czy spopularyzować wydarzenie. Indywidualne podejście, stały kontakt z fanami i umiejętna komunikacja procentują efektami w postaci większej rozpoznawalności marki, pozytywnego wizerunku, a co za tym idzie – wzrostu sprzedaży.

4 Etapy tworzenia kampanii w social media

b2b-ikona116x1161

Poznajmy się

Na tym etapie prowadzimy wstępne rozmowy, określamy Twoje potrzeby i oczekiwania oraz przygotowujemy ofertę dopasowaną do Twoich wymagań.
optymalizacja-seo-ikona116x1162

Analiza potrzeb i konkurencji

Analizujemy Twoje potrzeby tak aby wybrać odpowiednią formę promocji, która będzie dla Ciebie najbardziej skuteczna.
serwis-ikona116x1163

Tworzenie kampani

W ramach trzeciego etapu następuje proces budowania i kampanii oraz analiza raportów kampanii testowych, tak aby reklama dotarła do jak największej ilości Twoich klientów..
socialmedia-marketing-ikona116x1164

Instalacja

Ostatni etap to uruchomienie kampanii oraz jej ciągła analiza na podstawie generowanych raportów.

Oto przykład standardowych etapów działań w podczas Tworzenia kampanii w social medi. Ze względu na to, że indywidualnie podchodzimy do każdego realizowanego projektu, przedstawiony schemat pracy nie ma charakteru uniwersalnego..




COPYWRITING - CZYLI PISANIE TEKSTÓW NA TWOJĄ STRONĘ LUB SKLEP


Aby zwrócić uwagę klienta tak aby pozostał on na dłużej na stronie, nie tylko umieszczamy profesjonalną grafikę, należy też pamiętać o treściach, które stanowią nieodzowny element na wszystkich stronach www. Teksty te które umieszczamy na stronach mają za zadanie zachęcić i namówić do zainteresowania ofertą, do kontaktu, czy współpracy z firmą. Oprócz tego "dobre teksty" niezwykle pomagają wypozycjonować stronę na wysokie pozycje w Google.

Buy now
Top